Prędkość gry | 2 |
Prędkość jednostek | 0.5 |
Współczynnik produkcji surowców | 1 |
Generowanie wiosek barbarzyńskich | 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Generowanie wiosek bonusowych | 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Oparte na punktach i nielimitowanym czasie |
Milisekundy | Aktywne |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | System klasyczny (10 poziomów) |
Kościół | Nieaktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
System zadań | Aktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 1000 punktów) |
Osady koczownicze | Brak osad koczowników |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 0:00 do 8:00, +200% dodatkowej obrony przed atakami. |
Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) | 10:1 przez pierwsze 30 dni |
Flagi | Nieaktywne |
Zbieractwo | Nieaktywne |
Farmienie | Nieaktywne |
Twierdza | Nieaktywne |
Łucznicy | Nieaktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Aktywny, bez przedmiotów |
Chłop | Nieaktywne |
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 50 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
Wzrost poparcia na godzinę | 2 |
Limit członków plemienia | 70 |
Ataki na członków plemienia | Odbywają się jak normalne ataki |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Nieaktywne |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Wysyłanie wsparcia | Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia. |
Możliwość wyboru kierunku startu | Nieaktywne |
Warunki zwycięstwa | Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 80% wiosek należących do graczy |
Data rozpoczęcia | 09.01.25 11:00 |
Ta strona jest chroniona przez hCaptcha i obowiązuje jej Polityka prywatności oraz Warunki świadczenia usług .