Świat 210 Ustawienia

Prędkość gry 2
Prędkość jednostek 0.5
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 100% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Aktywne
Morale Oparte na punktach i nielimitowanym czasie
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań System klasyczny (10 poziomów)
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1000 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00, +200% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 10:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi Nieaktywne
Zbieractwo Nieaktywne
Farmienie Nieaktywne
Twierdza Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywny, bez przedmiotów
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 50 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 2

Konfiguracja

Limit członków plemienia 70
Ataki na członków plemienia Odbywają się jak normalne ataki
Poziomy plemienia Aktywne
Zastępstwo Nieaktywne
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia.
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 300 dniach plemię musi posiadać minimum 80% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 09.01.25 11:00