Mapa Ranking

Sir Klamra

Sir Klamra
Punkty:39.520
Ranking:1022
Pokonani przeciwnicy: 113.597 (1744.)
Plemię: OMER


Wioski (4) Współrzędne P.
001.
513|461 10.469
002.
512|461 9.993
003.
500|450 9.993
004
479|468 9.065
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Hetman (Drewno - Poziom 1)

Zaatakuj 10 innych graczy.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Pewny dowódca (Drewno - Poziom 1)

Wesprzyj innych graczy w bitwach 50 razy.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)

Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.


 
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.


Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)

Zawrzyj 15 przyjaźni.


Mentor (Drewno - Poziom 1)

Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Srebro - Poziom 3)

Wymień towary na rynku 500 razy.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Krezus (Brąz - Poziom 2)

Wybij 500 złotych monet.


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)

Graj w Plemiona przez 12 lat.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 201

Świat 205

Świat 208

Świat 197

Świat 199

Świat 200

Świat 189

Świat 213

Arkadia 11

Świat 202

Świat 203

Świat 207

Świat 211

Special 28

Świat 174

Świat 212