Morowy Pan
Morowy Pan
|
|
Punkty: | 20.482 |
Ranking: | 1144 |
Pokonani przeciwnicy: |
581.880 (1031.)
|
Plemię: |
OMER~
|
Wioski (3) |
Współrzędne |
P. |
|
526|468 |
9.735 |
|
534|464 |
9.627 |
|
553|371 |
1.120 |
|
Profil
|
 |
Tekst osobisty
|
Secure. Contain. Protect.
Identyfikator podmiotu: Morowy Pan
Klasa podmiotu: Bezpieczne
Specjalne Czynności Przechowawcze: Zneutralizowano
Opis: Poziom 5. (Thaumiel)
Upoważnienie poziomu 5. przyznawane jest najważniejszym pracownikom administracyjnym i wiąże się z nieograniczonym dostępem do wszystkich
informacji. Upoważnienie to posiadają jedynie członkowie Rady O5
|
Odznaczenia bojowe
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Śmierć bohatera (Srebro - Poziom 3)
Podczas wspierania innych wiosek strać 20.000 swoich jednostek.
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Przywódca (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj łącznie 100.000 wrogich jednostek.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Pewny dowódca (Drewno - Poziom 1)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 50 razy.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Ukochany druh (Brąz - Poziom 2)
Zawrzyj 15 przyjaźni.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Drewno - Poziom 1)
Graj w Plemiona przez 1 rok.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Odznaczenia na innych światach
|
|