Przed przeglądaniem tego profilu, należy skontaktować się z lekarzem, bądź terapeutą, ponieważ zbyt częste wizyty na tym profilu potrafią wyrządzić uszczerbek na zdrowiu psychicznym, bądź możesz nabawić się kompleksów .
Zalecane przeglądanie profilu raz na tydzień. Większa ilość grozi przedawkowaniem i chorobami psychicznymi .
Na świecie 202, wśród płonących osad i kruszejących murów, powstało plemię Berety. Gdy wszystko zmierzało ku upadkowi, kubaniczyk podźwignął je, prowadząc aż do finału świata. Lecz nawet największy wysiłek nie chroni przed fałszem.
Wyrzucił z szeregów tego, który dzień po dniu ubliżał, szydził i zatruwał ducha plemienia. A mimo to właśnie jego oskarżono. Mówili: "pod wpływem". Nie chcieli prawdy – woleli wygodną wersję.
Odszedł więc w ciszy. Bez skargi.
Ale pamiętał.
Na świecie 210, powrócił pod sztandarem Key, a dawni towarzysze stoją teraz po drugiej stronie – w Forzie.
A noc... noc należy do niego.
Gdy gasną światła, a raporty krzyczą zbyt późno – kubaniczyk przychodzi.
Nie woła. Nie ostrzega.
Zabiera.
Morał:
Prawda nie potrzebuje krzyku, by przetrwać. Ten, kto został osądzony niesłusznie, nie prosi o zrozumienie – przynosi je nocą, ogniem i mieczem.
Cytat:
"Nie muszę ich nienawidzić. Wystarczy, że pamiętam. A noc – ona już wie, po kogo przyszła."~~~~~~ Kubaniczyk
============================== Kubaniczyk (Ziemia) - Żywioł dla tych, co wiedzą, że solidna defensywa to podstawa — nie da się go przesunąć, nie da się go pokonać, stoi jak mur i pilnuje Twoich kopalni jak Cerber.
Ronik (Ogień) - To ten gość, który pali farmy sąsiadów na popiół, bo nie chce się dzielić surowcami; potrafi podpalić nawet Twój ekran, gdy zaczyna się festiwal wioski na pełnych obrotach.
Cel Pal (Woda )- Niby łagodna i spokojna, ale nie daj się zwieść — potrafi tak zalewać wieśniaków, że zanim się obejrzą, zostaną zmyci z mapy; specjalista od strategicznych wypadów na terytoria wroga.
Maspat(Powietrze) - Idealny dla tych, którzy lubią być wszędzie i nigdzie — jak wieczne duchy zwiadowców, które nawet po śmierci wiedzą, co kombinują Twoi przeciwnicy; nie do uchwycenia, zawsze gotów na zwroty akcji.
Każdy z żywiołów ma swój styl gry i jest gotów podnieść poziom zamieszania na mapie!